קורס רתכות

 בתוך מאמרים

קורס רתכותעבודות הריתוך חשובות היום יותר מאי פעם, והן בולטות בעיקר בתהליכי השיפוץ והבינוי. אנשי המקצוע המיומנים הם אלה שיודעים לעבד את חומרי הגלם ולהשתמש במגוון רחב של מכשירים מורכבים, בהם מכונות ניסור, מקדחות וכלים אוטומטיים או ידניים על פי הצורך. הם פועלים באופן מיומן, עושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר ומקפידים גם על כל כללי הבטיחות כדי לספק תוצאה איכותית באמת. את הידע העשיר שלהם הם צוברים במסגרת קורס רתכות מקצועי ומעשי.

קורס רתכות מעשי שמספק מידע בעל ערך רב

משתתפי קורס רתכות זוכים ליהנות מקורס מעשי מאוד, במסגרתו הם מתרגלים את שיטות העבודה המובילות ואת הטכניקות המרכזיות שיאפשרו להם לעבוד באופן מדויק ויסודי להפליא. כך הם מוכנים לעולם האמיתי וליום שאחרי, כאשר יידרשו לפעול במקצועיות וללא פשרות, להגיע לתוצאות מעולות ולעשות זאת תוך הקפדה על בטיחות ברמה הגבוהה ביותר. הם עוברים תהליך למידה מעמיק כדי להשיג את ההסמכה הדרושה, ולצד התעודה הרשמית שתעזור להם לפתוח את הדלת לעולם המקצועי, הם זקוקים להמון ידע וניסיון מעשי כדי שיוכלו להרגיש בטוחים ונינוחים עם כל פרויקט, בכל מצב.

מסלול לימודים ותעודת גמר

משתתפי קורס רתכות במכללת MBC נהנים לא רק מסגל הוראה מנוסה ומתוכנית לימודים מעמיקה – אלא גם מתרגול מעשי ומתעודות הגמר שמסייעות להם לצאת אל עולם התעסוקה עם מגוון רחב של אפשרויות. בתום 76 שעות של לימודים קפדניים הם מוכנים היטב למבחני ההסמכה שלהם, ועם השלמת כל הדרישות מוענקת להם תעודת גמר ממכון התקנים לצד התעודה המתקבלת ממכללת MBC. זוהי דריסת הרגל הדרושה כדי להיכנס לעולם שבו המון אפשרויות תעסוקה וכיוונים מקצועיים שונים, ומכאן יכולים בוגרי הקורס להתקדם להשלמת הכשרות נוספות שיעניקו להם עוד ועוד כלים.

מה לומדים במסגרת קורס רתכות?

משתתפי ובוגרי קורס רתכות מתמצאים בכמה וכמה נושאים מרכזיים, ובכלל זה הם מכירים היטב את תורת המקצוע, את כללי הבטיחות ואת העבודה הנכונה עם חומרי הגלם השונים. הם מתמצאים בטכניקות ריתוך שונות, לומדים את עקרונות העבודה בגובה ויודעים לקרוא שרטוטים טכניים. הידע הרב הזה נדרש כחלק בלתי נפרד מההכשרה המקצועית שלהם, ואין ספק שרק עם הרקע התיאורטי וההתנסות בשטח ניתן להשתלב באופן מיטבי בעולם התעסוקה בכלל. גם מכללת MBC בחצור הגלילית מאפשרת לכם להשיג את כל הידע והפרקטיקה, את התיאוריה ואת ההתנסות המעשית, ולהפוך אותם למנוף משמעותי בדרך ליצירת עתיד מקצועי וכלכלי. עם תוכנית לימודים מקיפה, עם צוות הוראה מיומן ועם הקפדה על מסגרת איכותית וטובה לכל תלמיד ותלמידה, אלה הם כל הכלים הדרושים ליצירת עתיד טוב ויציב הרבה יותר.

השאר תגובה

יצירת קשר

תשאירו הודעה ונדאג לחזור אלייכם, תודה רבה, צוות המכללה

Open chat
1
ברוכים הבאים לאתר המכללה,
איך ניתן לעזור לך?
Call Now Button

רוצה להשתלב במקצוע מבוקש ומכניס? הירשמ/י ללימודים מקצועיים!

פנה/י להתייעצות חינם עם יועצת לימודים לבחירת המקצוע המתאים ביותר עבורך!