קורס cnc בצפון

קורס cnc בצפון

הקדמה הטכנולוגית הביאה לכך שהפעלת מכונות בתחום העיבוד, נעשית בעיקר באמצעות מכונות ממוחשבות (Computer Numerical Control). התפתחות זו הולידה צורך מיידי וקבוע באנשי מקצוע איכותיים, אשר הוכשרו לתפעל, להגדיר ולבצע בקרת איכות בתוצרים. בכדי לענות על דרישה זו, מכללת MBC מפעילה מסלול איכותי להכשרת בעלי מקצוע בתחום זה.

המסלול עוסק בהפעלת מחרטה וכרסומת, מקנה לבוגריו את כל הכלים הדרושים להם בכדי להתחיל לעבוד. באופן זה, נרכשים מיומנויות בעבודה מול מחשב וידע עיוני וטכנולוגי מקיף אשר נדרש ממפעיל המכונה בבואו לבצע תיקונים ושינויים הנדרשים תוך כדי מהלך העיבוד. קורס CNC מתקיים במתכונת לימודי ערב המתאים במיוחד בעבור הציבור העובד, כאשר רבים מבוגרי הקורס כבר מוצאים עבודה במהלכו.

מתכונת הקורס

220 שעות לימוד.

55 מפגשים / 4 שעות למפגש.

*אופציה לקורס מוארך של 235/ 520 שעות לימוד – מתאים לחסרי נסיון

דרישות קבלה

 10 שנות לימוד
נסיון בתחום – בהתאם לתכנית הלימוד

תעודות בסיום קורס

תעודת גמר  מטעם משרד הכלכלה

תעודת גמר ממכללת MBC 

נושאי הלימוד בקורס הפעלת מחרטה וכרסומת CNC / תכנות

  • קריאת שרטוט,CNC מעשי-חריטה וכרסום
  • בטיחות וגהות לחרטים
  • מדידות ואפיון מערכות.
  • תורת המקצוע
  • תורת החומרים
  • יסודות בחוזק חומרים
  • מדידות ואבטחת איכות

לפרטים נוספים והרשמה

טל’- 04-6937711/2 / פקס- 04-6937715 מייל- info@mbccollege.co.il

קשה לפספס את השינויים האדירים שהשפיעו על חיינו, ובפרט את השינויים הטכנולוגיים ואת המכונות שמאפשרות לנו ייצור אוטומטי באמצעות מחשבים בלבד. אלא שלפתרונות מתקדמים אלה נדרשים אנשי מקצוע מיומנים ומוכשרים, שיודעים לבצע בקרה יעילה ואיכותית, לתכנן ולתפעל את המכונות באופן מדויק ויעיל. המכונות הממוחשבות הללו מכונות Computer Numerical Control, ובמסגרת קורס CNC בצפון תקבלו את כל הידע שאתם צריכים כדי להתחיל לעבוד, להתפתח ולהתמקצע בתחום המבוקש והדינאמי. מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים מעניקה לכם את הידע הרלוונטי ביותר, עם צוות מיומן ובמתכונת לימודים מיוחדת שמתאימה בדיוק עבורכם. כמו כן, בוגרים של המכללה מקבלים תעודות ממשלתיות – תוך ליווי תעסוקתי עד להצלחה.

מה לומדים במסגרת קורס CNC בצפון?

משתתפי קורס CNC בצפון לומדים לעומק את כל הנושאים הדרושים כדי להפוך לאנשי מקצוע מהשורה הראשונה:

תורת המקצוע והחומרים

מדידות ואבטחת איכות

קריאת שרטוטים

סוגי כלים לעיבוד שבבי

סוגי מתכות והשימושים המרכזיים בהן

כרסום וחריטה

תהליכי ייצור

נושאים אלה הם חלק בלתי נפרד מהמעטפת המקצועית שמעניקה המכללה למשתתפי הקורס, וכך מותאמת תכנית הלימודים לקהלי יעד רבים. חיילים משוחררים שמעוניינים לעשות את צעדיהם הראשונים בתעשייה, וגם עובדים מנוסים שמשתוקקים לערוך שינוי משמעותי, כולם יכולים ליהנות משלל היתרונות שיש לקורס להציע. כך הם משתלבים בתעשייה בהצלחה, והם נחשבים למועמדים אטרקטיביים מבחינת המנהלים והמעסיקים בתחומים הרלוונטיים. בדרך לשם הם זקוקים לידע רב, לשליטה רבה בעולמות התוכן ולהבנה מעמיקה של התחום אליו הם עומדים להיכנס.

קורס CNC בצפון – הכלים להצלחה

מסגרת לימודים אפקטיבית היא זו שמעניקה לבוגריה לא רק את הידע המקצועי הדרוש, אלא גם את הכלים הנכונים בדרך להצלחה, ואת מסגרת הלימודים המקיפה והטובה ביותר. מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים מציעה לכם קורס CNC באזור הצפון שמותאם לצרכי התעשייה ולדרישותיהן של חברות רבות בישראל. כך תוכלו להגיש את מועמדותכם לכל חברה שבה נדרשים מתכנתים, מפעילים ובקרים המיומנים בתחום, וזהו בהחלט תחום שנהנה מפופולריות רבה בשנים האחרונות. הצוות המקצועי יעמוד לרשותכם לכל אורך הקורס, עם כל הנושאים המרכזיים, הידע החשוב ביותר, הכלים המעשיים והליווי האישי הנדרש כדי להשלים את הקורס בהצלחה – ובמטרה להשתלב בעולם התעסוקה בקלות ובמהירות.

    שם מלא(חובה)

    דואר אלקטרוני: (חובה)

    טלפון: (חובה)

    עיר:

    מעוניין לקבל מידע על מסלול הלימודים:

    יצירת קשר

    תשאירו הודעה ונדאג לחזור אלייכם, תודה רבה, צוות המכללה

    Open chat
    1
    ברוכים הבאים לאתר המכללה,
    איך ניתן לעזור לך?
    Call Now Button

    רוצה להשתלב במקצוע מבוקש ומכניס? הירשמ/י ללימודים מקצועיים!

    פנה/י להתייעצות חינם עם יועצת לימודים לבחירת המקצוע המתאים ביותר עבורך!