קורס חשבי שכר בצפון

לימודי ייעוץ מס בצפון

קורס חשבי שכר בכירים הינו קורס המקנה ידע וכלים לחישוב השכר, תוך שימת דגש על הקניית מידע מקיף, נרחב ועדכני במספר תחומים. הלימודים כוללים קורסים בנושאים שונים, בהם דיני מס הכנסה, ביטוח לאומי, דיני עבודה וביטוח פנסיוני. הנושאים השונים מעניקים מידע מקיף אשר חשוב לביצוע עבודת חישוב השכר באופן מדויק.

מתכונת הקורס

115 שעות לימוד.

29 מפגשים / 4 שעות למפגש.

דרישות קבלה

12 שנות לימוד.

ראיון בוועדת הקבלה.

תעודות בסיום קורס

תעודת גמר מטעם לשכת רואי חשבון הארצית
תעודת גמר מטעם מכללת MBC לטכנולוגיה ומדעים חצור הגלילית

נושאי הלימוד בקורס חשבי שכר בכירים

  • דיני עבודה
  • ביטוח פיננסי
  • תוכנה מקצועית לחישוב ולעריכת שכר – שקלולית
  • שוק העבודה
  • מבוא לחשבות שכר
  • דיני מס הכנסה
  • חוק הביטוח הלאומי

לפרטים נוספים והרשמה

טל’- 04-6937711/2 / פקס- 04-6937715 מייל- info@mbccollege.co.il

אחד התפקידים הרגישים והחשובים ביותר בכל ארגון, מקטן ועד גדול, הוא תפקידו של חשב השכר. האדם שאחראי על הכסף שמגיע אל חשבון הבנק של כל עובד ועובדת, הוא ללא ספק אדם שאמור להציג מקצועיות ללא פשרות, הבנה מעמיקה של המספרים, החוקים והתקנות, ותשומת לב לכל פרט קטן. זוהי בדיוק הסיבה לכך שרק גורמים מקצועיים המוסמכים לכך יכולים לעסוק בתחום, ובוגרי קורס חשבי שכר בצפון נהנים מביקוש רב בארגונים הגדולים והמובילים בישראל. תכנית הלימודים המקיפה של מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים תאפשר גם לכם להשתלב בתחום. כמו כן, הבוגרים של המכללה מקבלים תעודה ממשלתית ואף ליווי תעסוקתי עד להצלחה.

החשיבות של קורס חשבי שכר בצפון

יש לא מעט יתרונות בולטים למסגרת הלימודים המקיפה והאיכותית הזו, ולמעשה בוגרי קורס חשבי שכר בצפון מגיעים אל מקומות העבודה השונים כשהם שולטים היטב בכל התחומים המרכזיים:

הם מכירים לעומק את דיני העבודה והתקנות החשובות

הם מבינים היטב את משמעויות הביטוח הפיננסי

הם מתמצאים בחוקי המיסוי והביטוח הלאומי

הם מיומנים בניהול מערכות עריכת השכר המובילות

אין ספק שרק השילוב בין כל המרכיבים הללו הוא שיאפשר לאנשי המקצוע המיומנים לחשב את השכר בצורה אמינה, מדויקת ונכונה. זאת מתוך הבנה כי חישוב מדויק של השכר הוא קריטי, הן לטובת העובדים והן לטובת הארגון. כך ניתן להעניק לכל עובד תגמול מלא על עבודתו, ולהימנע מטעויות שיסבו נזק לעובדים או למעסיק שיידרש להתמודד עם ההשלכות. קורס מקיף שכולל למעלה מ-150 שעות הוא שיעניק לכם את ארגז הכלים החיוני בעזרתו תבצעו בהצלחה את המשימה החשובה והרגישה כל כך.

קורס חשבי שכר בצפון – להשתלב בארגונים המובילים

בוגרי קורס חשבי שכר בצפון הם אנשי המקצוע הטובים, המיומנים והאיכותיים שמשתלבים בארגונים המובילים בישראל. בזכות הידע והתרגול הרב, עם תעודת גמר של לשכת רואי החשבון ובעיקר עם הבנה מעמיקה של עולמות המיסוי, הביטוח והפיננסים, אלה הם האנשים האידאליים לאחד התפקידים החשובים בעסק. המשמעות ברורה: בוגרי מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים מצוידים בכלים שמאפשרים להם להתקבל למשרות בארגונים קטנים וגדולים כאחד, תוך שהם מבצעים את עבודתם באופן מקצועי ומספקים פתרונות מצוינים לעובדים ולמעסיקים כאחד.

יצירת קשר

תשאירו הודעה ונדאג לחזור אלייכם, תודה רבה, צוות המכללה

Open chat
1
ברוכים הבאים לאתר המכללה,
איך ניתן לעזור לך?
Call Now Button

רוצה להשתלב במקצוע מבוקש ומכניס? הירשמ/י ללימודים מקצועיים!

פנה/י להתייעצות חינם עם יועצת לימודים לבחירת המקצוע המתאים ביותר עבורך!