קורס טכנאי סלולר בצפון

קורס טכנאי סלולר בצפון

מכללת MBC בחצור גאה להציג קורס טכנאי סלולארי, מסלול יוקרתי וייחודי להכשרת טכנאים לתיקון טלפונים סלולאריים וטאבלטים -עד לדרג ד’ (הגבוה ביותר).

המסלול משלב לימודים תיאורטיים ברמה גבוהה ותרגול במעבדה העומדת בסטנדרטים בינלאומיים ומכילה מרכיבים מקוריים. קורס טכנאי סלולר, סמארטפון וטאבלטים מיועד בעבור הציבור הרחב אשר מעוניין להיכנס לתעשיית הסלולר המתפתחת, כעצמאים או כשכירים. בנוסף, הקורס מומלץ לכל מי שמעוניין להשתלב בפיתוח אפליקציות ושירותים לסלולר לצרכי הקניית בסיס ידע טכני.

הקורס מקנה לסטודנטים את המידע העדכני ביותר ומבוסס על הטכנולוגיה החדישה ביותר. זהו יתרון ממשי בתחום אשר מתחדש תדיר ומבוסס על היכרות עם כל המאפיינים המשתנים וההתפתחויות הטכנולוגיות. תכנית הלימודים מקיפה בנוסף להתמחויות אשר צוינו לעיל גם מערך יישומי מקיף אשר מבטיח השתלבות יעילה בשוק העבודה. על מנת להצליח בלימודי הקורס נוכחות בשיעורים העיוניים ובמעבדות חובה.

לקבלת מידע נוסף ולהרשמה מלאו את הפרטים בטופס  או התקשרו אלינו 04-693-7711 >>

    שם מלא(חובה)

    דואר אלקטרוני: (חובה)

    טלפון: (חובה)

    עיר:

    מעוניין לקבל מידע על מסלול הלימודים:

    מתכונת הקורס

    232 שעות לימודים אקדמאיות

    58 מפגשים / 4 שעות למפגש.

    דרישות קבלה

    12 שנות לימוד
    ראיון קבלה
    אין צורך בנסיון מקדים

    תעודות בסיום קורס

    תעודת גמר ממשרד הכלכלה.

    תעודת גמר ממכללת MBC.

    נושאי הלימוד בקורס טכנאי טלפונים סלולרים וטאבלטים

    המסלול כולל מגוון הכשרות בתוכנה וטכנולוגי בתכנים הבאים:
    TDMA ,CDMA ,GSM, מבנה רשת סלולארית, פרוטוקולים לתקשורת,NETWORK&AIR INTERFACE ומבנה הטלפונים הסלולארי וטאבלטים.
    בנוסף, במהלך קורס טכנאי סלולר תערך הכרה מעמיקה על סכמות אלקטרוניות מקוריות תרגול, תיקונים ועבודה מעשית במעבדה על מכשירים
    ומכלולים מקוריים (PCB).

    לפרטים נוספים והרשמה

    טל’- 04-6937711/2 / פקס- 04-6937715 מייל- info@mbccollege.co.il

    קשה להתווכח עם העובדות: תעשיית הסלולר נמצאת במגמת צמיחה בלתי נתפסת, וכך היא פותחת בפנינו עולם עשיר של הזדמנויות תעסוקה. בין אנשי המקצוע המבוקשים ביותר בתחום נמצאים הטכנאים המיומנים בתיקון מכשירי טלפון נייד או מחשבי לוח (טאבלטים), ומכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים מאפשרת לתלמידיה להשתלב במסלול יוקרתי שמעניק להם את כל הידע העדכני והחשוב ביותר. קורס טכנאי סלולר בצפון, שפורש בפני המשתתפים את הידע, הכלים, ההתנסות המעשית וההיכרות עם הטכנולוגיות החדישות מכל, הינו אידאלי למי שרוצה להשתלב בתחום המבוקש והיציב. בסיום הלימודים, הבוגרים מקבלים תעודת ממשלתית – כמו גם ליווי תעסוקתי עד להצלחה.

    קורס טכנאי סלולר בצפון – תכנים מרכזיים

    במסגרת קורס טכנאי סלולר בצפון נחשפים הסטודנטים למגוון רחב של נושאים, בהם:

    מבנה הרשת הסלולרית

    פרוטוקולים לתקשורת

    מבנה הטלפון הסלולרי

    מבנה הטאבלט ומרכיביו

    תיקונים במעבדה (עבודה מעשית)

    ההיכרות של התלמידים עם עולם רחב ועשיר של מושגים כמו GSM, CDMA, TDMA ואחרים, היא היכרות שמקנה כלים מקצועיים ופרקטיים לקראת היציאה אל העולם האמתי. משתתפי הקורס לומדים לעומק מה הן סכמות אלקטרוניות מקוריות, הם מתרגלים את הידע החשוב ומתנסים בביצוע תיקונים בפועל, הן לטלפונים נייידים והן לטאבלטים. זוהי ההזדמנות להשתלב בתחום, בין אם כעובדים שכירים ובין אם כעצמאיים, וליהנות מכל היתרונות שיש לתעשיית הסלולר המתפתחת להציע – היום ובעתיד. עם השינויים התדירים בטכנולוגיות השונות, ובפרט בעולם הסלולר, היתרונות הללו בהחלט רבים.

    קורס טכנאי סלולר בצפון – מקצוע עם יציבות

    כולנו רוצים לבחור מקצוע שיבטיח לנו יציבות לאורך זמן לצד עניין ותחושת סיפוק. תעשיית הסלולר בהחלט מספקת את המענה לשתי הדרישות הללו, בזכות ההתפתחות האדירה שלה והשינויים הרבים שהיא עוברת כמעט ללא הרף. מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים מציעה גם לכם את ההזדמנות להשתלב בתעשייה הזו, לגלות עולם מפתיע של אפשרויות ולהצטייד בכל הכלים הדרושים כדי לעשות את זה נכון. עם קורס טכנאי סלולר באזור הצפון תוכלו להשיג יתרון ממשי בתחום ואף להתפתח לכיוונים שונים, ממתן שירותים בעולם

    יצירת קשר

    תשאירו הודעה ונדאג לחזור אלייכם, תודה רבה, צוות המכללה

    Open chat
    1
    ברוכים הבאים לאתר המכללה,
    איך ניתן לעזור לך?
    Call Now Button

    רוצה להשתלב במקצוע מבוקש ומכניס? הירשמ/י ללימודים מקצועיים!

    פנה/י להתייעצות חינם עם יועצת לימודים לבחירת המקצוע המתאים ביותר עבורך!