קורס ריתוך בצפון

קורס ריתוך בצפון

קורס מעשי שבו יתבצע תרגול רחב לרכישת שיטות והרגלי עבודה לביצוע עבודה יסודית ומדויקת, כך שבוגרי הקורס יוכלו לעמוד בעומסים ובמאמצים הפועלים עליהם לאורך זמן תוך הבטחת רמת איכות ובטיחות גבוהה ביותר כמקובל בשוק.

התלמידים יכולים לבחור בין ריתוך CO2, ריתוך ארגון נירוסטה, ריתוך אלומיניום וריתוך צנרת בהתאמה לתחום בו הם מעוניינים לעסוק בעתיד.

לקבלת מידע נוסף ולהרשמה מלאו את הפרטים בטופס  או התקשרו אלינו 04-693-7711 >>

    שם מלא(חובה)

    דואר אלקטרוני: (חובה)

    טלפון: (חובה)

    עיר:

    מעוניין לקבל מידע על מסלול הלימודים:

    מתכונת הקורס

    76 שעות לימוד הכנה למבחני הסמכה בריתוך

    דרישות קבלה

    10 שנות לימוד
     ראיון ועדת קבלה

    תעודות בסיום קורס

    תעודת גמר ממכון התקנים

    תעודת גמר ממכללת MBC.

    נושאי הלימוד בקורס ריתוך

    • בטיחות כללית בעבודות הרתך
    • מבנה הרתכת ובטיחות השימוש
    • כלי העבודה
    • עבודה מעשית
    • עבודה בגובה

    לפרטים נוספים והרשמה

    טל’- 04-6937711/2 / פקס- 04-6937715 מייל- info@mbccollege.co.il

    אולי זה המחסור הקיים ברתכים ואולי זהו הצורך הבלתי פוסק באנשי מקצוע מיומנים, אבל היום ברור לחלוטין שמדובר באחד התחומים המבוקשים בישראל. הרתכים נדרשים בפסי הייצור, בתעשייה הפרטית והממשלתית, בתחזוקת המתקנים וכן בפרויקטים מורכבים של בנייה ושיפוצים. אם כן, קורס ריתוך בצפון הוא הצעד הראשון שלכם בדרך לעתיד מקצועי שבו הביקוש רב במיוחד. מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים מאפשרת לכם לקבל את כל הידע שאתם צריכים, להכיר את התחום המרתק הזה לעומק ולהגיע אל השטח כשאתם מכירים את כל החוקים, התקנות, כללי הזהירות והדרכים לספק מענה איכותי ומדויק לכל לקוח באשר הוא.

    קורס ריתוך בצפון – מה הוא מלמד?

    בוגרי קורס ריתוך בצפון נחשפים לכל הידע הנחוץ להם כדי להפוך לאנשי מקצוע מובילים בתחומם. ידע זה כולל:

    היכרות מעמיקה עם כלי העבודה של הרתך ואופן השימוש בהם

    עבודה מעשית בשטח

    עבודה בגובה

    בטיחות כללית ושימוש בטוח בכל הכלים הדרושים

    נושא הבטיחות הוא אחד הנושאים המהותיים מבחינת הרתכים המקצועיים, ומשום כך הוא מקבל דגש רב גם במסגרת הקורס. זאת משום שבעבודתו נחשף הרתך לאמצעי הלחמה הפועלים בעוצמה רבה, וכן לרמת בוהק גבוהה שמחייבת שימוש בפתרונות מיגון שונים, כדוגמת קסדות ריתוך ומשקפי מגן. בנוסף, קיים החשש מפני חשיפה לגזים רעילים ולחומרים מזיקים, ורק בעלי המקצוע המיומנים שמכירים היטב את הסכנות ואת הדרכים להתגונן מפניהם, יודעים כיצד לנהוג במטרה להבטיח עבודה יעילה, מדויקת ואיכותית – עם מינימום סיכונים.

    קורס ריתוך בצפון – קורס מקצועי בצפון

    קורס ריתוך באזור הצפון הוא קורס מקצועי ומעמיק שמאפשר לבוגריו להשתלב באחד התחומים המבוקשים בישראל. עם סגל הוראה עתיר ניסיון, תכנית לימודים מקיפה והתמקדות בכל הנושאים המרכזיים שבעל המקצוע המיומן צריך להכיר, זוהי ההזדמנות שלכם להיכנס אל עולם הרתכות כשאתם מצוידים בידע ובניסיון מעשי. תלמידי מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים יכולים לבין בין שלל אפשרויות, לרבות ריתוך אלומיניום, ריתוך צנרת או ריתוך נירוסטה, בהתאם לתחום שבו ירצו להתמקד גם בעתיד, בעולם האמתי. בתום הקורס ועם השלמת מבחן ההסמכה, תקבלו תעודות גמר של המכללה ומכון התקנים, רגע לפני שאתם יוצאים מהכיתה ומתחילים לעבוד. כמו כן, המכללה מציעה מגוון מסלולי לימוד נחשבים במקצועות הנדרשים ביותר בשוק העבודה. זאת ועוד, תוך התחייבות להצלחה.

    יצירת קשר

    תשאירו הודעה ונדאג לחזור אלייכם, תודה רבה, צוות המכללה

    Open chat
    1
    ברוכים הבאים לאתר המכללה,
    איך ניתן לעזור לך?
    Call Now Button

    רוצה להשתלב במקצוע מבוקש ומכניס? הירשמ/י ללימודים מקצועיים!

    פנה/י להתייעצות חינם עם יועצת לימודים לבחירת המקצוע המתאים ביותר עבורך!