קורס מיזוג אוויר בצפון

קורס מיזוג אוויר בצפון

בארץ שלנו כשכל כך חם ולח בעלי מקצוע בתחום המיזוג והקירור נהנים מביקוש הולך וגובר.
מכללת MBC מציעה קורס התקנה ושירות למתקני קירור ומיזוג ביתיים שעונה בדיוק על הביקוש הזה –לאנשי מקצוע בתחום המזגנים אשר הוכשרו לצרכי תיקונים, התקנה ואחזקה של מזגנים מפוצלים.
הקורס מקנה לסטודנטים ידע מעשי בתפעול ואחזקת מזגנים ביתיים מסוגים שונים, היכרות עם מנגנוני הפעולה וכן עם מרכיבי המערכות שלהם.

בסיום הקורס ייהנו הבוגרים ממקצוע מבוקש ורווחי ובהכשרה מעשית בביצוע התאמה, התקנה ושירות
למערכות מיזוג אויר מפוצלות במערכות ביתיות.

לקבלת מידע נוסף ולהרשמה מלאו את הפרטים בטופס  או התקשרו אלינו 04-693-7711 >>

    שם מלא(חובה)

    דואר אלקטרוני: (חובה)

    טלפון: (חובה)

    עיר:

    מעוניין לקבל מידע על מסלול הלימודים:

    מתכונת הקורס

    370 שעות לימוד.

    93 מפגשים / 4 שעות למפגש.

    דרישות קבלה

    10 שנות לימוד
     ריאיון בועדת קבלה

    תעודות בסיום קורס

    תעודת גמר מטעם משרד הכלכלה
    תעודת גמר מטעם מכללת MBC

    נושאי הלימוד בקורס התקנה ושירות למתקני קירור ומיזוג ביתיים

    • יסודות בתורת החשמל
    • יסודות במכונות חשמל
    • מתקני חשמל ומע’ קירור ומיזוג אויר משולבי חשמל
    • קירור מיזוג אויר ומזגני אויר ביתיים
    • פיקוד ובקרה במתקני קירור ומיזוג אויר
    • בטיחות
    • עבודה מעשית במתקני קירור ומיזוג ביתיים
    • עבודה מעשית בחשמל

    לפרטים נוספים והרשמה

    טל’- 04-6937711/2 / פקס- 04-6937715 מייל- info@mbccollege.co.il

    במדינה חמה כמו שלנו, שבה הקיץ הולך ומתארך מדי שנה וגם הטמפרטורות מגיעות לשיאים חדשים, אנשי המקצוע המיומנים בתחום המיזוג נהנים מביקוש אדיר. זאת משום שהם יודעים להציע פתרונות מתקדמים המותאמים לכל לקוח על פי צרכיו, ובוגרי קורס מיזוג אוויר בצפון הם בין הבולטים והמובילים בתחום. הם יודעים לזהות תקלות ולבצע תיקונים, להקפיד על תחזוקה נכונה ולהציע ללקוחות את המענה המדויק עבורם. מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים פותחת בפניכם את הדלת לעולם המרתק הזה, עם קורס מקיף ואיכותי שיעזור לכם להגיע אל השטח כשאתם מיומנים בתכנון ובהתקנת מערכות מיזוג אוויר. כמו כן, המכללה מציעה מגוון מסלולי לימודים נחשבים במקצועות נדרשים בשוק העבודה. זאת, כאשר מרבית הלימודים מתקיימים בשעות הערב ומאפשרים לתלמידים לשלב עבודה עם הקורסים.

    התכנים הבולטים – קורס מיזוג אוויר בצפון

    כדי להציע שירות ברמה גבוהה נדרשים בוגרי קורס מיזוג אוויר בצפון להפגין ידע ושליטה בכל הנושאים המרכזיים שנלמדים לאורך הקורס:

    יסודות בתורת החשמל

    יסודות במכונות חשמל

    היכרות מעמיקה עם מתקני חשמל ומערכות קירור ומיזוג

    פתרונות מיזוג אידאליים לבתים פרטיים

    עבודה מעשית בתחום החשמל ובתחום המיזוג בפרט

    בנוסף, בוגרי קורס מיזוג אוויר בצפון מכירים היטב את כללי הבטיחות ואת התקנות, והם יודעים להעניק שירות המשלב בין מקצועיות וניסיון בשטח, לבין הקפדה על עבודה זהירה ונכונה מהצעד הראשון. יתרה מכך, הם מתנסים לאורך הקורס בתפעול ובתחזוקת מזגנים מסוגים רבים ומגוונים, והם יודעים כיצד לפעול בכל תרחיש, מול כל מנגנון הפעלה ועם כל מערכת. כל אלה משתלבים יחד ומרכיבים את ארגז הכלים הטוב ביותר שיאפשר גם לכם להצליח בתחום.

    קורס מיזוג אוויר בצפון – השתלבות בהצלחה בתחום

    קורס מיזוג אוויר אידאלי לכל שמי עושה את צעדיו הראשונים בתחום, ולמי שמחפש דרך נהדרת לשנות את נתיב הקריירה שלו לחלוטין. למעשה, זהו אחד התחומים המבוקשים והרווחיים ביותר, ואין ספק שאנשי המקצוע הטובים עובדים באופן קבוע הן בהתקנת המערכות והן בביצוע עבודות תחזוקה ובטיפול בתקלות שונות. הקורס הייחודי של מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים מועבר על ידי מרצים ותיקים ומיומנים, ולאורך הקורס הכולל 370 שעות לימוד, תכירו את המערכות השונות על בוריין. זהו הידע שיקפיץ אתכם קדימה ויאפשר לכם להשתלב בהצלחה בתחום המבוקש כל כך.

    הביקוש לאנשי מקצוע מיומנים בתחומי המיזוג והקירור נמצא במגמת עלייה מתמדת, ויש לכך לא מעט הסברים אפשריים. מעל לכל בולטת סיבה אחת עיקרית: מדי שנה הופך הקיץ הישראלי לארוך וחם הרבה יותר. בהתאם עולה הביקוש לפתרונות מיזוג מתקדמים, הן בבתים הפרטיים והן במשרדים, במתחמי המסחר והבילוי, ובמפעלים. המשמעות ברורה: בוגרי קורס מיזוג וקירור בצפון יכולים להשתלב בתחום רווחי ומבוקש, חלקם כשכירים וחלקם כעצמאיים, ואם הם מוכשרים ומיומנים ההזדמנויות הנפרשות בפניהם רבות ומגוונות. מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים פותחת בפניכם את השער לעולם המרתק והרווחי הזה עם קורס מקיף ואיכותי שנבנה בקפידה – במיוחד עבורכם. בסיום הקורס, הבוגרים מקבלים תעודה ממשלתית – כמו גם ליווי תעסוקתית עד להצלחה.

    קורס מיזוג וקירור בצפון – מה צריך לדעת?

    מי שמתכנן את המהלכים הבאים שלו ומשתוקק לתכנן קריירה מקצועית באמת, קורס מיזוג וקירור בצפון הוא בהחלט פתרון אידאלי עבורו. במסגרת הקורס יילמדו לא מעט נושאים בעלי חשיבות עצומה, בהם:

    יסודות בתורת חשמל והיכרות עם מתקני חשמל שונים

    היכרות מעמיקה עם מגוון הפתרונות הטובים ביותר למיזוג ולקירור

    פיקוד ובקרה במתקני קירור ומיזוג אוויר

    התמצאות בכל התקנות והדרישות, וכן בכל הכלים והאמצעים העומדים לרשות בעל המקצוע

    הכשרה מקצועית הכוללת גם נושאי בטיחות, עזרה ראשונה ועבודה בגובה

    כל הנושאים הללו מועברים באופן מסודר ומקצועי מאוד על ידי מרצים מובילים, המנוסים לא רק בעולמות המיזוג והקירור, אלא גם בתחום ההוראה. הם מכירים היטב את עולמות החשמל, האלקטרוניקה, הקירור והמיזוג, והם יודעים כיצד להעביר את הידע באופן ברור ופשוט, תוך שהם מסייעים בהטמעת הידע הדרוש לכל תלמיד במסגרת הקורס. כך יכולים המשתתפים ללמוד את תורת הקירור ואת המושגים המרכזיים, את האופן שבו ניתן לתכנן ולהתקין מערכות מיזוג מתקדמות ואת הטיפול בכל תקלה אפשרית.

    קורס מיזוג וקירור בצפון – כלים פרקטיים להצלחה

    הקריירה שלכם מתחילה בתוכנית לימודים איכותית ומקיפה באמת, ובמסגרת קורס מיזוג קירור באזור הצפון תקבלו כלים פרקטיים וידע רב שיסייעו לכם כבר מהצעד הראשון. כך תוכלו לסלול את הדרך שלכם להצלחה, לתכנן הסבת מקצוע ולהשיג את כל המטרות והיעדים שלכם – הן ברמה המקצועית והן ברמה הכלכלית. מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים תעזור לכם לעשות את זה עם מסלול לימודים משובח המשלב בין תיאוריה לפרקטיקה, בין ידע עיוני להתנסות בשטח.

    יצירת קשר

    תשאירו הודעה ונדאג לחזור אלייכם, תודה רבה, צוות המכללה

    Open chat
    1
    ברוכים הבאים לאתר המכללה,
    איך ניתן לעזור לך?
    Call Now Button

    רוצה להשתלב במקצוע מבוקש ומכניס? הירשמ/י ללימודים מקצועיים!

    פנה/י להתייעצות חינם עם יועצת לימודים לבחירת המקצוע המתאים ביותר עבורך!