קורס עיצוב גרפי בצפון

קורס עיצוב גרפי בצפון

העשייה הגרפית נמצאת כיום כמעט בכל תחום עסקי, מסחרי וציבורי כאחד. במסגרת קורס גרפיקה ממוחשבת תלמדו להכיר את מגוון התוכנות הגרפיות המובילות בתחומים אלו.

הגרפיקה הממוחשבת משלבת בין תחומי העיצוב, האומנות והמחשוב. הגרפיקה הממוחשבת היא למעשה אומנות באמצעות מחשב וכוללת עיבודי תמונות על ידי תוכנות מחשב חדישות.

הקורס מקנה לכם את הידע המקצועי הנרחב ביותר לתחילת פעילותכם בענפי העשייה הגרפית הן כגרפיקאים מתחילים, והן כאנשי ביצוע מהשורה הראשונה.

לקבלת מידע נוסף ולהרשמה מלאו את הפרטים בטופס  או התקשרו אלינו 04-693-7711 >>

    שם מלא(חובה)

    דואר אלקטרוני: (חובה)

    טלפון: (חובה)

    עיר:

    מעוניין לקבל מידע על מסלול הלימודים:

    מתכונת הקורס

    300 שעות לימוד.

    75 מפגשים / 4 שעות למפגש.

    דרישות קבלה

    11 שנות לימוד
    אנגלית ברמה של 3 יח”ל
    או לחילופין מבחן ידע

    תעודות בסיום קורס

    תעודת גמר ממשרד הכלכלה.

    תעודת גמר ממכללת MBC.

    נושאי הלימוד בקורס גרפיקה ממוחשבת

    • יסודות העיצוב הגרפי –                                      (קומפוזיציה, טיפוגרפיה, תורת הצבע, פרסום וכו’..)
    • הבאה לדפוס
    • פרויקט גמר
    • צילום דיגיטאלי
    • Photoshop
    • Illustrator
    • In Design

    לפרטים נוספים והרשמה

    טל’- 04-6937711/2 / פקס- 04-6937715 מייל- info@mbccollege.co.il

    יש לא מעט בעלי מקצוע שנהנים מביקוש אדיר, והוא רק ממשיך לטפס בקצב מסחרר. בין התחומים הבולטים ברשימה הזו אפשר למנות את המעצבים הגרפיים, אותם מעצבים מוכשרים ויצירתיים שאחראיים לעיצוב מודעות, עלונים שיווקיים ועוד שפע של מוצרים לעסקים קטנים וגדולים, וכן לגופים מסחריים או ציבוריים. קורס עיצוב גרפי בצפון הוא ההזדמנות הטובה ביותר להצטרף אל עולם ססגוני ומרתק, עם שפע של כלים מעשיים ותרגול פרקטי שיאפשרו לכם להשתלב בתחום בהצלחה רבה. התוכנית הייחודית של מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים כוללת את כל הידע שאתם צריכים, מהבסיס ועד לעיצובים המורכבים ביותר. בסיום הלימודים, הבוגרים מקבלים תעודה ממשלתית, והתחייבות להצלחה תוך ליווי תעסוקתי מרשים.

    תכני קורס עיצוב גרפי בצפון

    כדי להשיג את כל הידע הדרוש לכם, קורס עיצוב גרפי בצפון כולל מספר נושאים מרכזיים, לרבות:

    יסודות העיצוב (טיפוגרפיה, קומפוזיציה, תורת הצבע ועוד)

    עיצוב לדיגיטל או לדפוס

    הכנת חומרים לדפוס

    צילום דיגיטלי

    היכרות מעמיקה עם תוכנות העיצוב השונות, בהן פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין

    אלה הם חלק מהנושאים המרכזיים שיילמדו במסגרת הקורס, וכדי להבטיח הטמעה מלאה ומדויקת של כל החומר והידע שתקבלו, לאורך התוכנית תעבדו גם על פרויקט גמר. כך תצאו אל העולם הגדול עם תיק עבודות מרשים ושפע של ניסיון, רגע לפני שתקבלו את ההחלטה האם להצטרף לסטודיו מוביל או להקים עסק עצמאי. כך או כך תדעו לתכנן מודעות פרסום לדיגיטל, לעצב מודעות לעיתונים או חומרים שיווקיים שונים, ולסייע לעסקים קטנים וגדולים בתהליך המיתוג שלהם.

    קורס עיצוב גרפי בצפון – השתלבות בעולם התעסוקה

    כדי להשתלב בעולם התעסוקה, בין אם כחלק מצוות מעצבים ובין אם כבעלי עסק עצמאי, אתם זקוקים לארגז כלים מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. השילוב בין הרקע והיסודות לבין השליטה בתוכנות העיצוב הטובות בעולם, זהו השילוב שיבטיח לכם תוצאות מצוינות ותיק עבודות מרשים. אם כן, קורס עיצוב גרפי באזור הצפון הוא הצעד הראשון בדרך להצלחה, ועם סגל ההוראה המיומן והמנוסה של מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים, אתם בהחלט בכיוון הנכון. כך תוכלו להתקדם בבטחה אל היעדים המקצועיים והעסקיים שלכם, לקבל תעודת גמר ולבנות קריירה צבעונית ויצירתית עם הזדמנויות תעסוקה רבות ומגוונות.

    עבודתו של המעצב הגרפי מקיפה אותנו מכל עבר. שלטי החוצות, מודעות הפרסום בעיתונים, הבאנרים הצבעוניים באמצעי התקשורת הדיגיטליים ואפילו הלוגו שמופיע על גבי המוצר שאנחנו רוכשים – כל אלה הם תוצאה של עבודה מדויקת מאוד; עבודה המשלבת בין כישרון ויצירתיות לבין שליטה בתוכנות העיצוב המובילות והמתקדמות ביותר. אם היצירתיות שלכם זועקת לפרוץ החוצה וגם אתם רוצים להשתלב בתחום עם ביקוש אדיר והזדמנויות תעסוקה רבות, קורס גרפיקה ממוחשבת בצפון הוא נקודת הפתיחה הטובה ביותר עבורכם. מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים מציעה לכם את התוכנית הטובה והמקיפה, עם כל הכלים הטכניים והמקצועיים שאתם צריכים כדי להצליח. כמו כן, המכללה מציעה ליווי תעסוקתי לבוגרים, כמו גם תעודה ממשלתית לבוגרי הקורסים.

    קורס גרפיקה ממוחשבת בצפון – שפע של הזדמנויות

    באופן כללי, בוגרי קורס גרפיקה ממוחשבת בצפון יכולים להשתלב בכל סטודיו מקצועי או להקים עסק עצמאי משלהם, ולהעניק שירותים מתקדמים לקהל יעד רחב ומגוון:

    סיוע לעסקים בבניית מיתוג וביצירת שפה שיווקית אחידה ומובחנת

    תכנון ועיצוב מודעות פרסום לערוצים שונים, לרבות סלולר, אינטרנט ודפוס

    עיצוב עלונים שיווקיים, חוברות מידע ואף ספרים מקוונים ומודפסים

    עבודה מקצועית עם כל התוכנות המרכזיות (פוטושופ, אילוסטרייטור ואחרות)

    בזכות הקורס המקיף והמקצועי, שכולל גם פרויקט גמר ושעות רבות של תרגול והתנסות, בוגרי הקורס מכירים את כל הסודות המקצועיים ואת כל הפרטים הטכניים הדרושים – והם יודעים להשתמש בהם בחוכמה. לצד השליטה הטכנית בתוכנות השונות וההיכרות עם נושאים כמו טיפוגרפיה או תורת הצבעים, הם יודעים להפוך רעיונות ומסרים לעיצובים מיוחדים באמת. הם מעניקים שירות נפלא ללקוחות עסקיים רבים, מעסקים קטנים בצמיחה ועד לארגונים גדולים בכל ענפי התעשייה – והם עושים זאת באופן מרשים, עם תוצרים ברמה גבוהה מאוד.

    קורס גרפיקה ממוחשבת בצפון – הזדמנויות תעסוקה

    בוגרי קורס גרפיקה ממוחשבת באזור הצפון נהנים מיתרונות ברורים ומשלל הזדמנויות תעסוקה, בין אם כשכירים בארגונים המובילים בישראל – ובין אם כפרילנסרים ובעלי עסקים פרטיים משלהם. עם הניסיון הרב של צוות ההוראה, עם תכנית לימודים שנבנתה בקפידה רבה ועם זמן תרגול רב שנועד ללטש את הכישורים ולשפר את המיומנויות, מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים היא אחת המכללות המובילות בישראל בכלל, ובתחום הגרפיקה הממוחשבת בפרט.

    יצירת קשר

    תשאירו הודעה ונדאג לחזור אלייכם, תודה רבה, צוות המכללה

    Open chat
    1
    ברוכים הבאים לאתר המכללה,
    איך ניתן לעזור לך?
    Call Now Button

    רוצה להשתלב במקצוע מבוקש ומכניס? הירשמ/י ללימודים מקצועיים!

    פנה/י להתייעצות חינם עם יועצת לימודים לבחירת המקצוע המתאים ביותר עבורך!