מגמת מכונות 


לימודי מכונות

מכונות הוא תחום המדע הוותיק ביותר בין תחומי ההנדסה. הנדסת מכונות עוסקת בפעולתן של מערכות מכניות המפעילות כוח, לעיתים תוך כדי תנועה. במהלך השנים, התפתחה הנדסת המכונות בכיוונים רבים ונוצרו בה התמחויות שונות. תחום זה מתמחה בשילובן של המערכות המכניות עם מחשבים ומערכות אלקטרוניות וליצירתן של מערכות משולבות. דוגמאות למערכות מסוג זה הן רובוטים משוכללים, מערכות מתוחכמות ברכב, מכונות CNC ועוד. בוגרי הקורסים במכונות יכול להשתלב בתום הלימודים בחברות העוסקות בפיתוח או באחזקה של מערכות מבוקרות מחשב או בחברות המספקות שירותים טכנולוגיים שונים.

בלימודי תחומי המדע בתעשייה ישנה חתירה מתמדת לשיפור בעולם טכנולוגי. אנשי מקצוע איכותיים בתחום התעשייה והניהול מתאפיינים ביכולת לייעל תהליכים ארגוניים ולהגדיל את פריון העבודה.

לימודי תעשייה וניהול במכללת MBC יאפשרו לכם ללמוד איך לעשות זאת בצורה הטובה והאפקטיבית ביותר על בסיס מודלים מבוססים, ידע תיאורטי עדכני וניסיון מעשי. אחד הנדבכים החשובים ביותר במסגרת ההכשרה המקצועית שילוו את בוגרי המסלול בבואם לעבד נתונים, להפעיל מערכות פיזיות, ליישם פתרונות הנדסיים ועוד.

בוגרי מסלול הלמודים בתעשייה וניהול יוכלו להשתלב בשלל ענפים במשק הישראלי כשחקני מפתח האמונים על יצירת אינטגרציה פנים ארגונים ועל תפקודו הכללי של הארגון.

לימודי חשמל


השימוש הגובר בחשמל בכל תחומי החיים בעידן המודרני והפיתוח המתמיד של ציוד חשמלי מתוחכם, מחייבים הכשרת כוח אדם מיומן בתחום. הנדסאי חשמל עוסקים במגוון תפקידים בתעשיית ההייטק ובשוק הפרטי והציבורי וממלא תפקיד מפתח בחברות העוסקות בהולכת חשמל וייצורו, בחברות העוסקות בהקמת תשתית חשמל לבנייה ולתעשייה ובחברות שירות ותחזוקת חשמל ואנרגיה.
במסגרת הלימודים מקבלים הסטודנטים הכשרה בתחומים מדעיים בסיסיים כמו במתמטיקה ופיזיקה ובתחומים מקצועיים כמו תורת החשמל, מערכות ספרתיות, אלקטרוניקה תקבילית וספרתית, מערכות הספק, מתקני חשמל, מכונות חשמל, הינע חשמלי, בקרים מתוכנתים. בתוכנית הלימודים משולבים מעבדות שמקנות לסטודנטים התנסות מעשית בחומר התיאורטי הנלמד.

יצירת קשר

תשאירו הודעה ונדאג לחזור אלייכם, תודה רבה, צוות המכללה

Open chat
1
ברוכים הבאים לאתר המכללה,
איך ניתן לעזור לך?
Call Now Button

רוצה להשתלב במקצוע מבוקש ומכניס? הירשמ/י ללימודים מקצועיים!

פנה/י להתייעצות חינם עם יועצת לימודים לבחירת המקצוע המתאים ביותר עבורך!