קורס מזכירה רפואית בצפון

קורס מזכירה רפואית בצפון

תחומי פעולתו של העוסק/ת בתחום המזכירות הרפואית רבים ומגוונים ביניהם: פעילות הקשורה לטיפול במסמכים של רשומה רפואית המקיפה את מהלך הטיפולים במחלקות האשפוז בבתי החולים, במרפאות, במכונים, במעבדות, בחדרי המיון, בחדרי הניתוח ועוד.

העובד/ת משמש חוליה מקשרת בין המטופל ובני-משפחתו לבין הצוות הרפואי, מסייע בריכוז מסמכי המידע הרפואי הפרטני, בהדפסה ובהפקה של המידע הרפואי כולל סיכומי המחלה, בניהול כרטסת החולים, במילוי טפסים נדרשים, בריכוז נתונים לדווח סטטיסטי, ובזימון וקבלה של חולים לטיפול ביחידה.

בנוסף המזכיר/ה הרפואית מטפל בהתכתבויות של צוות המחלקה עם אנשים ומוסדות בארץ ובחו”ל, מדפיס הרצאות, סקירות ועבודות מדעיות, פרוטוקולים וסיכומי ישיבות, ואחראי על ניהול הספרייה המדעית של היחידה בה הוא מועסק.

מתכונת הקורס

600 שעות לימוד.

150 מפגשים / 4 שעות למפגש.

דרישות קבלה

ראיון בוועדת הקבלה.

תעודות בסיום קורס

תעודה מטעם משרד הכלכלה *
תעודה מטעם מכללת MBC לטכנולוגיה ולמדעים.*

* נוכחות של 85%

סטאז’ בבי”ח בהיקף 60 שעות !

לפרטים נוספים והרשמה

טל’- 04-6937711/2 / פקס- 04-6937715 מייל- info@mbccollege.co.il

אנחנו פוגשים אותה כשאנחנו מגיעים לקבל טיפול רפואי, היא יודעת להוביל אותנו אל הגורם המקצועי והמתאים לנו ביותר, ויש לה את כל התשובות לשאלות החשובות באמת. המזכירה הרפואית היא שמתנהלת מול הרופאים, האחים והאחיות, והיא זו שעוזרת לנו להתמודד גם עם הבירוקרטיה שלא נגמרת ועם הדרישות של המערכת. הביקוש לתפקיד שלה בהחלט ממשיך לעלות, ויש רק דבר אחד שמפריד בין מי שמשתוקקת להיכנס לתחום לבין עבודה מעשית בשטח: קורס מזכירה רפואית בצפון. עם תכנית לימודים איכותית ומקיפה, מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים מציעה גם לך ליהנות מהיתרונות הרבים של הקורס, ושל העבודה בתחום.

היתרונות של קורס מזכירה רפואית בצפון

מי שעדיין מתלבטת האם קורס מזכירה רפואית בצפון הוא הצעד הנכון עבורה, חשוב שתכיר את היתרונות הברורים של הקורס:

קריירה יציבה בתחום משמעותי

הידע הרב פותח צוהר לאפשרויות רבות אחרות, לרבות מעבר למשרות אדמיניסטרציה בכירות

הקורס קצר יחסית, בוודאי בהשוואה לתארים מקצועיים אחרים (600 שעות לימוד)

עבודה נינוחה בסביבה נעימה ומקצועית מאוד

יתרונות אלה הופכים את הקורס ליעד אטרקטיבי עבור כל מי שמעוניינת להשתלב במוסד הרפואי. בתפקידה הייחודי היא מעניקה את התמיכה לכלל חברי הצוות, מסייעת בפעולות שונות, לרבות קביעת תורים ומתן מענה אישי לכל מטופל (באופן פרונטלי או טלפוני), וכן היא מיומנת בניהול תקציב המשרד. האחריות הנלווית למשרה מהסוג הזה בהחלט רבה, ועם הכלים המקצועיים והפרקטיים שמעניק הקורס תוכלו לדעת בדיוק כיצד נכון לפעול בכל מצב ומול כל מטופל באשר הוא.

קורס מזכירה רפואית בצפון – תעסוקה יציבה

מי שמחפשת תעסוקה יציבה וראש שקט למשך שנים, קורס מזכירה רפואית באזור הצפון הוא ללא ספק צעד אידאלי עבורה. מסלול הלימודים המקצועי של מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים הוא המסלול שמעניק למשתתפות את כל הכלים שהן צריכות לפני שהן יוצאות לשטח. סגל ההוראה המיומן מתמקד בכל פרט חשוב במהלך עבודתה של המזכירה הרפואית, ועם התעודה האיכותית היא יכולה לנתב את דרכה בעולם התעסוקה, תוך שהיא משתלבת במוסדות הרפואיים המובילים בישראל. הקריירה שלך בדרך הנכונה – עם הכלים הנכונים. מעבר לכך, המכללה מציעה מגוון מסלולי לימוד נחשבים במקצועות הנדרשים ביותר בשוק העבודה. זאת ועוד, תוך מתן תעודות ממשלתיות לבוגרים – וליווי תעסוקתי עד להצלחה.

יצירת קשר

תשאירו הודעה ונדאג לחזור אלייכם, תודה רבה, צוות המכללה

Open chat
1
ברוכים הבאים לאתר המכללה,
איך ניתן לעזור לך?
Call Now Button

רוצה להשתלב במקצוע מבוקש ומכניס? הירשמ/י ללימודים מקצועיים!

פנה/י להתייעצות חינם עם יועצת לימודים לבחירת המקצוע המתאים ביותר עבורך!