קורס חשמלאי מוסמך בצפון

קורס חשמלאי מוסמך בצפון

חשמלאי מוסמך עוסק במסגרת עבודתו בתכנון, פיקוח, התקנה ואחזקה של מתקני חשמל ביתיים ותעשייתיים, ייצור ותיקון לוחות חיבור, וכן עריכת תוכניות עד לעוצמת זרם של 80X3 אמפר, תחת אישור של בעל רישיון מתאים בחשמל. הלימודים יעניקו לכם ידע נרחב בתחום האלקטרוניקה, הבקרים המתוכנתים, מדידות חשמל וכן בטיחות וגהות.

לקבלת מידע נוסף ולהרשמה מלאו את הפרטים בטופס  או התקשרו אלינו 04-693-7711 >>

    שם מלא(חובה)

    דואר אלקטרוני: (חובה)

    טלפון: (חובה)

    עיר:

    מעוניין לקבל מידע על מסלול הלימודים:

    מתכונת הקורס

    850 שעות לימוד

    217 מפגשים / 4 שעות למפגש.

    דרישות קבלה

    12 שנות לימוד.

    ראיון בוועדת הקבלה.

    תעודות בסיום קורס

    תעודת גמר ממשרד הכלכלה.

    תעודת גמר ממכללת MBC.

    נושאי הלימוד בקורס חשמלאי מוסמך

    • תורת החשמל
    • אלקטרוניקה תעשייתית
    • מכונות חשמל
    • מתקני חשמל
    • מערכות פיקוד ובקרה
    • לימודים כלליים (מתמטיקה, פיסיקה, אנגלית טכנית..)
    • עבודה מעשית ומעבדת התנסות

    לפרטים נוספים והרשמה

    טל’- 04-6937711/2 / פקס- 04-6937715 מייל- info@mbccollege.co.il

    אנחנו לא יכולים לתפקד בלעדיו, וזוהי ללא ספק אחת התשתיות החשובה מכולן, אם לא החשובה שבהן. החשמל הוא צורך בסיסי ומהותי שמחייב תכנון קפדני, עבודה נכונה וזהירה, וכמובן תחזוקה וטיפול מהיר בכל תקלה מיד כשהיא מתעוררת. צרכים אלה הפכו את החשמלאים המיומנים לאנשי מקצוע מבוקשים בכל בית בישראל, ועבור בוגרי קורס חשמלאי מוסמך בצפון זוהי ללא ספק נקודת פתיחה מצוינת. עם תום הלימודים במכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים הם יוצאים לשוק העבודה כשהם מצוידים בכלים המתקדמים והטובים ביותר. כמו כן, הבוגרים מקבלים תעודות ממשלתיות – וליווי מקצועי עד להצלחה.

    קורס חשמלאי מוסמך בצפון – נושאים מרכזיים

    כדי להשתלב בהצלחה בעולם התעסוקה, בין אם כשכירים ובין אם כעצמאיים, משתתפי קורס חשמלאי מוסמך בצפון מתמקדים במספר תחומים מרכזיים:

    הם לומדים לעומק את תורת החשמל

    הם מתמחים באלקטרוניקה תעשייתית

    הם מכירים היטב מכונות חשמל ומתקנים מתקדמים

    הם לומדים כיצד לתכנן מערכות, לזהות תקלות ולטפל בהן ביעילות

    הם מנוסים בעבודה מעשית ושולטים בכל המושגים המקצועיים והטכניים ביותר

    השילוב בין כל אלה יחד, לצד לימודי מתמטיקה, פיזיקה ואנגלית, וכן שליטה במערכות פיקוד ובקרה, זהו השילוב שמעניק לבוגרי הקורס את הידע המקצועי והכלים הפרקטיים לקראת היציאה לעולם האמתי. כך הם הופכים לחשמלאים מוסמכים שיודעים לתכנן מתקני חשמל, לפקח עליהם ולהתקין אותם, וגם לבצע תחזוקה שוטפת ולטפל בכל תקלה שעשויה להתעורר. בנוסף הם מיומנים בעריכת תכניות, במדידות חשמל ובנושאים משמעותיים הקשורים לבטיחות ולגהות.

    קורס חשמלאי מוסמך בצפון – קורס מקיף ויסודי

    קורס חשמלאי מוסמך באזור הצפון הוא קורס מקיף ויסודי שכולל למעלה מ-1,000 שעות לימוד. בכל מפגש לומדים המשתתפים איך לתכנן מערכות מתקדמות, איך לפקח ולתחזק מתקני חשמל ואיך להעניק שירות מקצועי ואיכותי לכל לקוח – מקטן ועד גדול. אם כן, מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים פורשת בפניכם את אחד הקורסים האיכותיים להסמכת חשמלאים, עם צוות הוראה מנוסה ותוכנית לימודים ברמה גבוהה באמת. עם תעודת גמר של משרד הכלכלה, ניסיון פרקטי וידע משמעותי בתחומי האלקטרוניקה, הבקרים ומדידות החשמל – זהו הצעד הראשון שלכם בדרך לקריירה מקצועית בתחום שהביקוש אליו לא נגמר לעולם.

    תכנון מתקני חשמל מחייב מקצועיות רבה ודיוק מקסימלי, וגם לאחר ההתקנה חייב החשמלאי המוסמך לפקח אחר המערכת ולהבטיח את תקינותה ויעילותה. כדי לבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר הוא זקוק לידע מקצועי מעמיק ולניסיון רב, ואת כל אלה מעניקים לימודי חשמלאי מוסמך בצפון. עם למעלה מ-1,000 שעות לימוד ותרגול, עם צוות הוראה מיומן ועם תשומת לב לכל פרט בתוכנית הלימודים, זוהי ההזדמנות שלכם להשתלב בתחום מבוקש, ועם תעודת חשמלאי מוסמך – לבנות לעצמכם קריירה יציבה לאורך שנים. לפרטים נוספים, צרו קשר עם מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים. המכללה מתמחה בלימודים במקצועות הנחשבים והנדרשים ביותר בשוק העבודה. זאת כאשר לתלמידים מובטחת התחייבות עד הצלחה.

     

    לימודי חשמלאי מוסמך בצפון – קורס יסודי

    מאחר ועולם החשמל הוא מורכב, רגיש וחיוני במיוחד, אין ספק כי לימודי חשמלאי מוסמך בצפון חייבים להיות מקצועיים מאוד, ועליהם לכלול שורה של נושאים מהותיים:

    תורת החשמל

    אלקטרוניקה תעשייתית

    מכונות ומתקני חשמל

    מערכות פיקוד ובקרה

    עבודה מעשית ומעבדת התנסות

    אלה הם רק חלק מהנושאים הנלמדים בקורס, כמובן, והתלמידים מעמיקים גם בתחומים רבים אחרים, לרבות מתמטיקה, פיזיקה ואנגלית טכנית. זאת מתוך הבנה כי רק ידע יסודי שמתחיל מהיסודות ומתפתח לאורך הקורס בצורה מובנית ומסודרת, הוא ידע שמאפשר לחשמלאי המיומן לעשות את עבודתו בצורה טובה באמת. אלה הם הכלים האידאליים שכל חשמלאי צריך כדי לתכנן ולהתקין מתקני חשמל ביתיים או תעשייתיים, וכן כדי לערוך תכניות, לזהות תקלות ולהציע תיקון מדויק ויעיל לכל בעיה. כל זאת, בזמן המהיר ביותר ובצורה הטובה ביותר.

    לימודי חשמלאי מוסמך בצפון – צעד חכם בכיוון הנכון

    בין אם אתם עושים את הצעדים הראשונים שלכם בעולם התעסוקה ובין אם אתם מחפשים את ההזדמנות לערוך שינוי משמעותי באמת, לימודי חשמלאי מוסמך באזור הצפון הם צעד חכם בכיוון הנכון. במהלך המפגשים הממוקדים, כשאתם מלווים במרצים עתירי ניסיון ובחומרי הלימוד הטובים ביותר, תוכלו להעמיק את הידע ואת ההבנה בכל עולמות התוכן של החשמלאי. ההכנה שמעניקה לכם מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים היא זו שמבטיחה לכם ידע מקצועי בעל ערך רב, תרגול רב והתנסות פרקטית. כך אתם מגיעים אל השטח כשאתם מיומנים ובטוחים בעצמכם ובעיקר – כשאתם מסוגלים להעניק שירות ללא פשרות, לכל לקוח, בין אם הוא מתמודד עם תקלה או מתכנן את המערכת לראשונה.

    יש לא מעט שיקולים משמעותיים המשחקים תפקיד בבחירת מקצוע, ואין ספק שיציבות התחום והביקוש בו הם שני נושאים מהותיים במיוחד. קורס חשמל בצפון הוא ללא ספק פתרון נהדר לכל מי שמחפש את שילוב בין שני היעדים הללו, שכן הביקוש לחשמלאים מקצועיים גובר הן בתעשייה והן במגזר הפרטי. בהתאם, נדרש מהחשמלאים להפגין מקצועיות ללא פשרות, לשלוט בכל פרט קטן ולהוכיח יכולת לספק מענה לכל דרישה ולכל תקלה באשר היא. עם תכנית הלימודים המקיפה והאיכותית של מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים, גם אתם יכולים לעשות את הצעד הראשון בכיוון הנכון, ולצאת למסע מרתק לעבר תחום מבוקש ורווחי מאוד. צוות המכללה מתחייב לסייע לבוגרים עד להצלחה.

    היתרונות של קורס חשמל בצפון

    משתתפי ובוגרי קורס חשמל בצפון נהנים משורה של יתרונות, הן במהלך הקורס והן ביום שאחרי:

    הקורס האיכותי מקיף את כל הנושאים החשובים – מהיסוד ועד לתחומים מורכבים

    בוגרי הקורס מתמצאים היטב במכונות ומתקני חשמל

    חשמלאים מוסמכים רשאיים לאחר הקורס לתכנן תכניות לעוצמה של 80X3 אמפר

    הבוגרים מקבלים תעודה המאפשרת להם לעסוק באופן חוקי ומקצועי בתחום

    אל כל היתרונות הללו מצטרף יתרון אחד ברור ומובהק, והוא הביקוש הרב לאנשי מקצוע המנוסים בתחום החשמל. זאת מתוך ההבנה כי הידע המקצועי והניסיון הם שמאפשרים לחשמלאי לתכנן בקפידה כל פרט קטן בתשתית החשמל, לזהות תקלות שונות ולהבטיח את תקינות המערכות. הם מיומנים באיתור תקלות ובטיפול בהן, והם עושים את זה כשהם מכירים היטב גם את הסכנות הנלוות ואת כל כללי הבטיחות הדרושים למניעת התחשמלות וסיכונים משמעותיים אחרים.

    קורס חשמל בצפון – העתיד שלכם מתחיל כאן

    העתיד המקצועי שלכם מתחיל במסגרת הלימודים הטובה ביותר, והצוות של מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים ילווה אתכם לכל אורך המסע הזה. עם תכנית הכוללת את תורת החשמל, מערכות הבקרה המרכזיות, המתקנים והמכונות, וכן המון ניסיון פרקטי בשטח, אתם יכולים להיות בטוחים הרבה יותר כשתגיעו אל הלקוחות שלכם יום לאחר שתקבלו תעודה. זה כל מה שאתם צריכים כדי לשווק את השירותים שלכם בצורה הטובה ביותר, לספק מענה איכותי וליהנות מכל היתרונות שיש לתחום החשמל להציע למי שמבין אותו באופן מושלם.

    כדי להשתלב בתחום החשמל יש מספר הכשרות אפשריות, וחשוב להכיר את החלופות השונות לפני שתקבלו את ההחלטה הנכונה עבורכם. הקורס הבסיסי ביותר בתחום הוא למעשה קורס חשמלאי מעשי בצפון, וזוהי נקודת הפתיחה שתאפשר לכם להיכנס לעולם שבו הביקוש רב והיכולת ליהנות מרווח כלכלי בהחלט לא מבוטלת. כדי להגיע אל נקודת הסיום הזה, מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים מציעה לכם מסגרת לימודים איכותית המשלבת בין הרצאות וידע עיוני לבין תרגול והתנסות מעשית בשטח, במעבדות חשמל. כך תגיעו אל רגע האמת כשאתם מוכשרים למשימה ויודעים בדיוק מה נדרש מכם – ואיך מבצעים את העבודה הכי טוב שאפשר. בנוסף, המכללה מציעה מגוון מסלולי לימוד נחשבים במקצועות הנדרשים ביותר בשוק העבודה. בסיום הלימודים, הבוגרים מקבלים תעודות ממשלתיות.

    מה לומדים במסגרת קורס חשמלאי מעשי בצפון?

    כאמור, קורס חשמלאי מעשי בצפון הוא הקורס הבסיסי ביותר ובהתאם, הוא כולל מגוון נושאים שיכריעו את רמת המקצועיות והידע של בעל המקצוע. בין השאר לומדים המשתתפים בקורס גם את הנושאים האלה:

    מתמטיקה, אנגלית טכנית ופיזיקה

    יסודות האלקטרוניקה ואלקטרוניקה מעשית

    תכנון ותחזוקת מתקני חשמל

    מדידות חשמל, תכנון ושרטוטים

    מתקני מתח נמוך, מתקני חימום ומכשירים ביתיים

    עם רשימה מכובדת (וחלקית) זו, משתתפי הקורס יכולים להיות רגועים הרבה יותר כשהם יוצאים אל השטח, ואל הלקוחות הממתינים לקבלת שירות מקצועי. זאת משום שהם שולטים היטב בתורת החשמל, מבינים את המערכת על בוריה ומיומנים בתכנון מדויק ובטיפול בכל תקלה באשר היא. עם קורס מקצועי ומקיף, שבו תצללו אל עולם שלם של מושגים ומונחים מקצועיים, פרטים טכניים ומכונות מורכבות, גם אתם תוכלו ליהנות מהביקוש הרב לחשמלאים מיומנים ומנוסים.\

    קורס חשמלאי מעשי בצפון – רכישת כלים משמעותיים

    קורס חשמלאי מעשי באזור הצפון הוא כל מה שאתם צריכים כדי לעשות את הצעדים הראשונים שלכם באחד התחומים המבוקשים ביותר, בו הדרישה לאנשי מקצוע מצוינים לעולם אינה דועכת. מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים מעניקה לכם את המעטפת האידאלית לרכישת הכלים המשמעותיים ביותר, לרבות מרצים ותיקים, חומרי לימוד איכותיים, ידע תיאורטי מעמיק והמון תרגול מעשי. אם יש תחום אחד שבו ההזדמנויות רבות ומגוונות יותר מאי פעם, זהו ללא ספק תחום החשמל – וזהו הזמן להיכנס אליו עם כל הכלים הנכונים.

    יצירת קשר

    תשאירו הודעה ונדאג לחזור אלייכם, תודה רבה, צוות המכללה

    Open chat
    1
    ברוכים הבאים לאתר המכללה,
    איך ניתן לעזור לך?
    Call Now Button

    רוצה להשתלב במקצוע מבוקש ומכניס? הירשמ/י ללימודים מקצועיים!

    פנה/י להתייעצות חינם עם יועצת לימודים לבחירת המקצוע המתאים ביותר עבורך!