קורס הנהלת חשבונות בצפון

קורס הנהלת חשבונות בצפון

ניהול חשבונות הוא תחום מקצועי מרתק, בעל חשיבות רבה בכל חברה. בשוק התעסוקה בישראל קיים כל העת ביקוש רב לבוגרי קורס הנהלת חשבונות 3 – ובוגרי מכללת MBC משתלבים בקלות בחברות במשק, בתנאי תעסוקה איכותיים.

קורס הנהלת חשבונות 3 הוא קורס מתקדם, שמיועד למי שסיימו בהצלחה את הקורסים הראשוניים בתחום. הקורס מעניק למשתתפים בו ידע נרחב ומעודכן בתחום, ומאפשר להם להתקדם בסולם הקריירה. זהו הקורס המתקדם ביותר בתחום, שמאפשר לבוגריו לטפל בכל הנושאים השונים הקשורים בו.

במכללת MBC בחצור הגלילית תיהנו מטובי המרצים ומתכנית לימודים מקיפה אשר בסופה תוכלו להשתלב בכל משרד וארגון, ואפילו לפתוח משרד עצמאי. בתום לימודי הנהלת חשבונות 3, עם השלמת פרויקט הגמר ובזכות הדגשים המעשיים בתכנית הלימודים, הופכים בוגרינו לאנשי מקצוע מיומנים ומבוקשים.

איפה עובדים? לאחר קבלת התעודה תוכלו להשתלב במגוון רחב של תפקידים – מנהלי חשבונות במשרדי רואי חשבון, במשרדי הנהלת חשבונות, ושכירים בחברות. אם תרצו לרכוש ידע נוסף, תוכלו ללמוד בקורסים מתקדמים בתחום הפיננסי כגון ייעוץ מס, תואר בחשבונאות ועוד – ולטפס שלבים נוספים בסולם הקריירה.

בנוסף, ממכלת MBC מציעה לבוגריה ליווי ע”י צוות מיומן ומקצועי מבית “מעוף” אשר מטרתה עידוד יזמות עסקית.

מתכונת הקורס

214 שעות לימוד.

54 מפגשים / 4 שעות למפגש.

דרישות קבלה

תעודת הנהלת חשבונות סוג 2

תעודות בסיום קורס

תעודת בוגר הנהלת חשבונות 3 ראשי מטעם משרד הכלכלה 

תעודת סיום מטעם ממכללת MBC.

נושאי הלימוד בקורס הנהלת חשבונות סוג 3

  • חשבונאות פיננסית לחברות
  • השקעות בניירות ערך
  • מימון
  • ביקורת
  • דוחות כספיים
  • ניהול תזרים המזומנים
  • מסים
  • חכירה
  • מערך דיווח ושחזור לחשבונות
  • דוחות תזרים מזומנים ונוספים ועוד

בחינות
בחינה עיונית-חשבונאות פיננסית ויסודות ביקורת החשבונות
בחינה מעשית-חשבונאות ממוחשבת

לפרטים נוספים והרשמה

טל’- 04-6937711/2 / פקס- 04-6937715 מייל- info@mbccollege.co.il

בכל חברה קטן וארגון גדול יש צורך בלתי פוסק באנשי מקצוע המיומנים בתחום הנהלת החשבונות. זאת משום שמנהלי החשבונות שולטים היטב בעולמות תוכן רבים ומגוונים, תוך שהם מתמצאים בחישובי רווח והפסד, בעסקאות מט”ח, בחישובי ריביות, בתהליכים חשבונאיים ובסוגיות מיסוי מהותיות. ידע חשוב זה הוא אבן היסוד של קורס הנהלת חשבונות בצפון, ובוגרי הקורס שולטים היטב בכל הפרטים הקטנים ביותר. עם תכנית לימודים איכותית וסגל ההוראה המיומן של מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים, תוכלו גם אתם לקבל את כל הידע והכלים החשובים. בנוסף, המכללה מספקת תעודה מוכרת וממשלתית – כמו גם מסלולי לימוד נחשבים במקצועות הנדרשים ביותר בשוק העבודה.

קורס הנהלת חשבונות בצפון – עולם של יעד

מבט חטוף על רשימת הנושאים של קורס הנהלת חשבונות בצפון חושף את העומק ואת הידע הרב שמקבלים המשתתפים לכל אורך הדרך:

מושגים בסיסיים בכלכלה, בבנקאות ובביטוח

היכרות מעמיקה עם מערך המיסים בישראל

חישובי ריבית, הצמדה והפרשי שער

מוסדות ללא מטרות רווח

שיטות פחת ומכירת רכוש קבוע

היכרות עם התהליך החשבונאי התקין

קניות ומכירות של מוצרי טובין, שכר ועלויות נלוות

כללים ועקרונות חשבונאיים מקובלים

בנוסף, משתתפי הקורס יודעים לערוך דוחות כספיים, להציג את הנתונים על פי כל התקנות והעקרונות החשבונאיים, לנהל מעקב אחר התחייבויות, תזרים מזומנים ועוד. כל אחד מהנושאים הללו הוא עולם ומלואו, ובליווי צוות הוראה מהשורה הראשונה יכולים המשתתפים לשלוט בכל אלמנט מהותי בעבודתו של מנהל החשבונות. עם הידע הזה תוכלו להוות נכס של ממש עבור כל ארגון בישראל, מהקטן והצעיר ביותר ועד לגדול והוותיק מכולם.

קורס הנהלת חשבונות בצפון – הזדמנות מקצועית

הביקוש למנהלי חשבונות מיומנים הולך וגובר, ועבור רבים זוהי הזדמנות מקצועית נדירה וחשובה. מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים מציעה גם לכם לקצור את הפירות עם קורס איכותי ומקיף, המשלב בין ידע תיאורטי ועיוני להיכרות מעמיקה ומעשית עם כל פרט, כל נוסחה וכל מושג מעולם הביטוח, המס והכלכלה. בוגרי קורס הנהלת חשבונות באזור הצפון מגיעים אל הארגונים הטובים בישראל כשהם יודעים בדיוק מה נדרש מהם, וכשהם מסוגלים לבצע את עבודתם במקצועיות ובמסירות.

יש תחומי לימוד שמספקים לתלמידים ידע, כלים והמון עניין בחיי היומיום שלהם. הנהלת חשבונות היא ללא ספק תחום משמעותי מאוד המשלב בין כל אלה, והביקוש לבוגרי הקורס גובר כל העת. זאת משום שמנהלי הארגון ובעלי העסקים הקטנים והגדולים זקוקים לבעל המקצוע ששולט היטב בכל התקנות, החוקים והנושאים המשפיעים על התחום המרכזי בעסק: ההתנהלות הפיננסית שלו. מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים מעמידה לרשותכם את כל הכלים שאתם צריכים כדי לעשות את זה נכון ולהשתלב במקצוע המבוקש, עם לימודי הנהלת חשבונות בצפון המשלבים בין מרצים עתירי ניסיון לתוכנית לימודים מקיפה ואיכותית. בסיום ההכשרה, הבוגרים של המכללה מקבלים תעודות ממשלתיות.

התכנים המרכזיים של לימודי הנהלת חשבונות בצפון

נושאים רבים נלמדים במסגרת לימודי הנהלת חשבונות בצפון, והנה טעימה קטנה משלל הנושאים הללו:

חשבונאות פיננסית לחברות

הכנת דוחות כספיים וניתוח הנתונים

מיסוי ותקנות בישראל

ניהול תזרים מזומנים

באופן טבעי, נושאים אלה הם רק חלק קטן מרשימה ארוכה ומכובדת של נושאים, כאשר במסגרת הלימודים תצללו אל עולמות תוכן עשירים ומרתקים. תכירו היטב את חוקי המס בישראל, את תקנות הביטוח הלאומי, את הדרך שבה נבנים דוחות כספיים ואת העקרונות החשבונאיים המקובלים. תכירו היטב גם את תחומי השכר, המט”ח והריביות, ובעיקר תדעו לספק תשובה מדויקת לכל שאלה ולכל דילמה שתעלה לאורך המסלול המקצועי. כך תהפכו למנהלי חשבונות מבוקשים, עם ידע רב ושפע של ניסיון, עם מוניטין מצוין ויכולת להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר – בין אם תבחרו להשתלב בארגון מוביל ובין אם תעדיפו להציע שירותים כפרילנסרים.

לימודי הנהלת חשבונות בצפון – קריירה מקצועית

לימודי הנהלת חשבונות באזור הצפון הם צעד ראשון לעבר קריירה מקצועית באחד התחומים המבוקשים ביותר, ועם התוכנית הייחודית של מכללת MBC – המכללה לטכנולוגיה ומדעים גם אתם יכולים לתכנן את הקריירה המקצועית שלכם. כדי לעזור לכם להגיע אל המטרה הזו עומדים לרשותכם מרצים ותיקים עם ידע וניסיון רב, ותוכנית לימודים שכוללת מאות שעות לימוד במהלכן תצללו פנימה ותכירו היטב את כל המושגים הדרושים, את כל העקרונות החשבונאיים ואת כל הפרטים שיהפכו אתכם לאנשי מקצוע מובילים בתחום שלכם. בין אם אתם מחפשים כיוון מקצועי או מתכננים הסבת מקצועי באמצע החיים, זוהי המסגרת האידאלית עבורכם.

    שם מלא(חובה)

    דואר אלקטרוני: (חובה)

    טלפון: (חובה)

    עיר:

    מעוניין לקבל מידע על מסלול הלימודים:

    יצירת קשר

    תשאירו הודעה ונדאג לחזור אלייכם, תודה רבה, צוות המכללה

    Open chat
    1
    ברוכים הבאים לאתר המכללה,
    איך ניתן לעזור לך?
    Call Now Button

    רוצה להשתלב במקצוע מבוקש ומכניס? הירשמ/י ללימודים מקצועיים!

    פנה/י להתייעצות חינם עם יועצת לימודים לבחירת המקצוע המתאים ביותר עבורך!